woensdag 5 december 2018

Finale Beauty Princess en Queen of the Netherlands


Hallo allemaal,

Vorige week hebben jullie een mail van mij ontvangen waarin ik jullie vroeg op mij te stemmen omdat ik mee deed aan Beauty Princess en Queen of the Netherlands.

Afgelopen zondag 25 november was de finale en moest ik er om 9.30 uur zijn. Voordat de show begon moesten we eerst nog oefenen en werd ons haar en make-up gedaan.
Uiteindelijk begon om 13.30 uur de show. In totaal waren er 18 mensen gekomen om mij aan te moedigen waaronder Siska en Josephine van school.

Ik moest 3 ronden lopen namelijk vrije tijd, sport en gala. In de eerste ronde moesten we ons voorstellen/ presenteren.
Het was hartstikke spannend en alle 10 meiden in mijn categorie Teens deden het hartstikke goed.
Ik was dan ook heel verrast , maar ook ontzettend blij dat ik aan het einde werd gekozen tot Teen Beauty Princess 2018!!

Ik kreeg een prachtig prijzenpakket, waaronder een professionele fotoshoot, een bowlingarrangement, diner bon en nog veel meer. Ook mocht ik ‘s avonds samen met mijn ouders als VIP aanwezig zijn bij de avondshow. Voordat van de ouderen de winnares bekend werd gemaakt mocht ik nog een ere ronde lopen op het podium en werd de totaal opbrengst voor Make a Wish bekend gemaakt: dit was € 1500,00!!

Voor volgend jaar mag ik jureren alvorens ik mijn kroon aan de nieuwe miss door mag geven.
Ik vond het een super leuke ervaring en wil iedereen die op mij gestemd heeft en gesupporterd heeft ontzettend bedanken!!
 
Veel liefs

Marlies de Hoop