zaterdag 24 november 2018

Vote beauty Marlies -- steun stichting Make a wish

Hallo allemaal,

Ik ben Marlies de Hoop, 14 jaar en sinds kort woon ik samen met mijn ouders, mijn zus en onze hond in Twijzelerheide.

Ik ben dol op alles wat met mode en beauty te maken heeft en volg dan ook (soms tot ergernis van mijn ouders) op het internet en tv ,vele vlogs en programma’s hierover.

In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden met mijn vriendinnen, shop ik graag, en doe ik aan stijldansen. Vorig jaar vroeg ik een fotoshoot aan mijn ouders cadeau voor mijn verjaardag en deze kreeg ik. Toen mijn moeder vroeg waar ik deze foto’s voor wilde gebruiken had ik nog geen idee. Nu ongeveer een jaar na mijn verjaardag kwam ik op facebook deze miss verkiezing tegen. Ik twijfelde heel erg of ik mee zou gaan doen.. Toch heb ik dit jaar de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een foto ingestuurd naar Beauty Queen Netherlands & Beauty princess Netherlands.
Bij deze organisatie staat vooral het plezier en ervaring wat je eraan beleeft voorop en dat sprak mij erg aan. Tot mijn grote vreugde mocht ik op de casting komen en werd ik op 21 oktober geselecteerd voor de Finale, welke gehouden zal worden op 25 november 2018 in de Postwagen Tolbert. Ik zal deze dag strijden om de titel Beauty Princess in de categorie 12 tot 15 jarigen samen met nog tien andere meisjes.

Tevens steunt deze organisatie stichting Make A Wish, deze stichting zet zich in voor kinderen van 3-18 jaar die ziek zijn. Ze zorgen ervoor dat kinderen die ziek zijn hun wens in vervulling kunnen laten gaan. Zo kunnen de kinderen die ziek zijn het ziek zijn even vergeten en zich ook voor een dag weer even kind voelen.

Ook wij krijgen als finalisten de kans om ons hier extra voor in te zetten door middel van acties. Deze week verkoop ik snoep en koekjes bij de deuren langs waarvoor de opbrengst dus naar Make A wish gaat. Hiervoor ben ik bij verschillende groothandels langs geweest die mijn hiervoor gesponsord hebben. Ik wil hiervoor:

Sligro Leeuwarden, Hellema Hallum & CCI Drachten heel erg bedanken!

Niet alleen kun je mij helpen door snoep of koekjes te kopen. Ook kun je mij helpen om Miss Popularity te worden van 2018. Een stem hiervoor kost €1,10 en een deel van dit geld zal ook gedoneerd worden aan stichting Make A Wish.

SMS hiervoor: VOTE BEAUTY MARLIES naar 7733. (zie foto). Natuurlijk wil ik jullie vragen om dit massaal te gaan doen! Jullie steunen dan een heel goed doel en helpen mij om kans te maken op een prijs waarmee ik mijn ervaring kan uitbreiden op bijvoorbeeld de catwalk.

Ik zal mijn uiterste best doen en mijn beste beentje voor zetten om een goede kans te maken in de finale!

Benieuwd naar de miss verkiezing? Op facebook kun je alles mee volgen over de acties voor Make A Wish en meer!

Facebook: Beauty Queen Netherlands & Beauty Princess Netherlands

Helpen jullie mij mee om samen het goede doel te steunen en mij een kans te geven om Miss Popularity 2018 te worden?